Kurs “Kako komunicirati sa kupcima” je namijenjen onima koji žele naučiti kako poboljšati svoju komunikaciju sa kupcima i pružiti bolju podršku i uslugu. Kurs obuhvaća različite tehnike i metode za komunikaciju, uključujući aktivno slušanje, empatiju, rješavanje problema i prezentaciju.
Tijekom kursa, polaznici će naučiti kako razumjeti potrebe i želje kupaca, kako se nositi sa pritužbama i kako postići zadovoljstvo kupaca. Osim toga, polaznici će naučiti i kako komunicirati efektivno preko različitih kanala, kao što su telefon, e-mail, društveni mediji i lični kontakt.
Kurs se sastoji od teorijskih predavanja i praktičnih vježbi, gdje će polaznici imati priliku primijeniti stečena znanja i vještine u stvarnim situacijama. Također, polaznici će imati priliku razmjenjivati iskustva i ideje sa kolegama, što će im omogućiti da razviju svoj profesionalni network.
Kurs je namijenjen za sve one koji su u direktnom kontaktu sa kupcima, poput prodavača, konsultanata za kupce, tehničke podrške, itd. Osim toga, kurs je prikladan i za one koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine u kontekstu poslovanja ili karijere.
-
Aktivno slušanje
-
Empatija
-
Rješavanje problema
-
Prezentacija
-
Komunikacija preko različitih kanala