Novosti

Kanali distribucije su načini na koje proizvodi dolaze do potrošača. To može biti preko prodavnica, online prodaje, direktne prodaje i slično. Cilj je da proizvodi budu što lakše dostupni potrošačima.

Postoje različite vrste kanala distribucije. Jedna od najčešćih je direktna distribucija, gdje proizvođač izravno prodaje proizvode potrošačima. Druga je indirektna distribucija, gdje proizvodi putuju kroz različite kanale, kao što su distributeri i maloprodajni lanci, pre nego što stignu do potrošača.

Proizvođači mogu koristiti različite kanale distribucije kako bi se prilagodili potrebama svojih potrošača. Na primer, proizvođač elektronike može prodavati svoje proizvode preko velikih lanaca prodavnica elektronike kako bi osigurao široku dostupnost proizvoda potrošačima.

Međutim, isti proizvođač može također prodavati proizvode preko interneta kako bi osigurao da i oni potrošači koji žive u ruralnim područjima imaju pristup proizvodima.

Proizvođači također mogu kombinirati više kanala distribucije kako bi se prilagodili različitim potrebama potrošača. Na primjer, proizvođač luksuznih automobila može prodavati svoje proizvode preko maloprodajnih lanaca i interneta, ali također može imati i svoje prodajne salone kako bi pružio potrošačima više opcija za kupnju.

Svaki proizvođač mora odabrati kanale distribucije koji najbolje odgovaraju njegovim potrebama i potrebama potrošača. To može uključivati kombinaciju različitih kanala distribucije kako bi se osigurala što bolja dostupnost proizvoda potrošačima.