Edukacije i obuke

Napokon – po uzoru na razvijene države iz EU i svijeta, od sada u Bosni i Hercegovini specijalizirana obuka za radnike u maloprodaji.

Napravite od svojih uposlenika EXPERTE U MALOPRODAJI.

U sklopu obuke za radnike u Maloprodaji ostvarujemo strateško partnerstvo u vidu kompletne suradnje sa Vama na polju usavršavanja vaše maloprodajne politike, i stvaranje jednog intenzivnog odnosa između Vas kao poslodavca i Vaših radnika i naravnom Vaših kupaca.

Ovo je jedan dinamičan program, koji će generisati ogromnu dodatnu vrijednost za Vaše uposlenike, i koji će da podigne nivo usluge koju nudite u sklopu maloprodaje na jedan kompletno novi – još veći level kvalitete.

Radnici će primjetiti pozitivan feedback od strane kupaca i posjetitelja, a Vi ćete ostvatiti višestruke koristi – kako od strane zadovoljnih kupaca i posjetitelja, tako i od radnika koji će sa osmjehom dolaziti na posao, i stvoriti poseban odnos sa kupcima, gdje će mjesto kupovine biti mjesto sastanka Vaših prodavača i kupaca, a ne samo mjesto razmjene dobara.

Zadovoljan radnik je onaj koji voli posao koji radi, i postoji određeni nivo kojim se zadovoljstvo može kompenzirati materijalno / novcem, ali istinsko zadovoljstvo poslom je kada se radnik osjeća ugodno, i sa osmjehom očekuje svaki novi radni dan. Uz ovu obuku, i naše vodstvo … i Vi možete stvoriti ovakav odnos, odnos između Vas kao poslodavca, Vaših radnika i Vaših kupaca. Sinergija koja se tu stvori, je neizmjerljiva i neuništiva.

 

Plan i program Obuke za radnike u Maloprodaji :

 

  • Maloprodaja

2.1 Historija I definicije maloprodaje

2.2 Kanali distribucije

2.3 Važnost maloprodaje

+ Maloprodaja – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Prodajni prostor

3.1 Layout prostora

3.2 Određivanje izgleda prostora

3.3 Podjela prostora u trgovini

3.4 Pozicioniranje robe u trgovini

+ Prodajni prostor – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Marketing u trgovini

4.1 Teoretski aspekti marketinga u trgovini

4.2 Marketinške odluke / promocije u maloprodaji – savjeti

+ Marketing u trgovini – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Prodavač

5.1 Karijera I posao prodavača

5.2 Potrebna znanja prodavača

5.3 Kako postati dobar prodavač

5.4 Savjeti za povećanje prodaje

+ Prodavač – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Kupac

6.1 O kupcu

6.2 Vrste kupovina I kupaca

6.3 Odluka o kupovini

+ Kupac – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Komunikacija sa kupcima

7.1 Komunikacijski process

7.2 Ključni elementi i vrste komunikacije

7.3 Verbalna i neverbalna komunikacija

7.4 Faze prodajnog procesa

7.5 Prigoviri / Odbijanje kupovine

7.6 Zaključivanje prodaje

7.6 Vrste komunikacije

+ Komunikacija sa kupcima – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Rješavanje sporova / reklamacija

+ Rješavanja sporova / reklamacija – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Postprodajni servis / usluge

9.1 Zadovoljstvo / nezadovoljstvo kupaca

+ Postprodajni servis / usluge – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Online prodaja I novi trendovi u prodaji

10.1 Trendovi u prodaji za budućnost

10.2 Uloga društvenih mreža u prodaji

+ Online prodaja i novi trendovi u prodaji – pitanja I zadaci, vježbe

 

  • Društveno odgovorno poslovanje

11.1 Definicija i terminologija društveno odgovornog poslovanja

11.2 Područja društveno odgovornog poslovanja

11.3 Etična komunikacija

+ Društveno odgovorno poslovanje – pitanja I zadaci, vježbe

 

 

Ovakav način pripreme (za nove uposlenike ili za već postojeće sa ciljem njihovog razvoja), dokazuje da ste spremni uložiti dodatne napore samo da bi se Vaš novi kolega osjećao apsolutno spremnim, pripremljenim i motivisanim za radne zadatke i naravno pobjede koje ga čekaju u Vašem preduzeću, a dokazuje i starim (postojećim) radnicima koliko ste predani i posvećeni njihovom razvoju.

Glavni adut koji vam preostaje u borbi za maloprodajni opstanak jeste kako su vaši prodavci spremni i osposobljeni za prodaju i održanje kvalitetnih odnosa sa kupcima. Koliko su istrenirani da čine pravu stvar u pravo vrijeme, na pravi način, i na pravom mjestu postaje najvažnija kvalifikacija za jednog radnika u maloprodaji.

 

U današnje vrijeme postaje izuzetno važno, čak i neophodno, da se pored svega što je prethodno navedeno izgradi i ”lojalnost” kupaca, da Vas i Vašu trgovinu i maloprodajni objekat kupci vole, i da osjećaju pripadnost i ne samo potrebu – nego i volju i želju da Vas ponovo posjete.  Tu jasno vidimo koliko je važno obratiti pažnju na to kakvi su vam prodavci, kako su motivisani, i koliko osposobljeni – istrenirani da pruže vrhunsku uslugu kupcima.

Obuka traje 2x dana po ukupno 4h dnevno, i može se održavati InHouse (u Vašim prostorijama) ili Online shodno Vašim mogućnostima, uslovima i vremenu koji imate Vi i Vaši radnici.

Nakon obuke se radi kratki test vezan za obuku i Vaše novi kolege dobijaju certifikat o slušanju obuke. Vi kao preduzeće dobijate Evaluacijski list sa informacijama, koji sadrži i smjernice i upute vezane za eventualne dodatne obuke koji bi odgovarale i bile poželjne.

Istaknite se – promjenite način rada, i podignite kupovno i prodajno iskustvo na jedan totalno novi level !

 

GreenLeaf Academy

info@greenleaf.ba

+387 62 117 853

+387 61 647 468